PDA

View Full Version : Domainthenet updated site


555
13th June 2012, 09:19 PM
Basically it is saying that they did some deal with verisign (Not sure why a deal is necessary in this case or what exactly this 'deal' offers that any other registrant can get or do).

If someone bought an alternate root .קום name from them before and the ascii .com is now available they can have it.

The 5 bold words are variation of the word available as it explains that only if the ascii .com is available the domainthenet קום will be matched to it.

בעלי .קום מקבלים com.
במסגרת השלב הראשון של שיתוף הפעולה החליטו החברות לסנכרן את מרשם שמות הדומיין ההיברדים בעברית תחת הסיומת .com עם מרשם שמות הדומיין בעברית מלאה בסיומת .קום.
לצורך כך, יוענק לכל מחזיק שם דומיין עברית מלאה בסיומת .קום, שם דומיין היברידי תואם בסיומת .com ללא תשלום, ככל ששם מתחם זה פנוי, וככל שהמחזיק הודיע כי הוא מעוניין בשם המתחם החדש ואישר את תנאי הרישום באתר דומיין דה נט.
כך לדוגמא, המחזיק בשם הדומיין בעברית מלאה דומיין.קום יקבל את שם הדומיין ההיברידי התואם .comדומיין, במידה ושם הדומיין פנוי, והמחזיק הביע את רצונו לקבל את שם הדומיין ואישר את ההסכם.
מעתה בעת רישום שם דומיין חדש בעברית ירשם במקביל עבור בעל הדומיין גם שם הדומיין התואם בסיומת .com


חשוב מאד !
לכלל בעלי שמות הדומיין בעברית מלאה, אשר שמות הדומיין שלהם נרשמו לפני ה- 13 ביוני 2012, ושם הדומיין התואם בסיומת .com פנוי, נשלחה הודעת דואר אלקטרוני ובה קישור לאישור הסכם הרישום, וזאת על מנת לקבל (ללא תשלום) את שם הדומיין ההיברידי בסיומת .com התואם לשם הדומיין בעברית מלאה.
עליך ללחוץ על הקישור ולאשר את הסכם הרישום בתוך 30 יום ממועד שליחת ההודעה (עד לתאריך 13 ביולי 2012). שם הדומיין התואם בסיומת .com יוקצה לך ללא תשלום עד מועד החידוש הבא. במידה ולא תאשר/י את הרישום תאבד/י את הזכות לאחזקה בשם הדומיין בסיומת .com ובשלב מאוחר יותר את הזכות לאחזקה בשם הדומיין בסיומת .קום.
אם לא ראית הודעה ובה בקשה לאשר את הסכם הרישום, יש ליצור קשר מיידי עם שירות הלקוחות של דומיין דה נט בכתובת: support@dtnt.com.
אם הינך מחזיק במספר שמות דומיין עליך לאשר בנפרד עבור כל אחד משמות הדומיין באמצעות הקישור שמופיע בהודעת הדואר האלקטרוני המתאימה.
לתשומת ליבך: מרשם שמות המתחם בעברית מלאה המנוהל כיום על ידי חברת מרשם שמות המתחם בעברית בע"מ לא ימשיך לפעול באופן עצמאי ומופרד לאחר שהסיומת .קום תאושר על ידי ICANN ותופעל ברמה הבינלאומית. לפיכך שם דומיין בעברית מלאה הקיים היום במרשם, שלא נרשם עבורו שם הדומיין ההיברידי התואם בסיומת .com, יבוטל. לפיכך, על מנת ש- VeriSign תבחן את שם הדומיין שלך בעת הפעלת הסיומת .קום ברמה הבינלאומית, ותבדוק האם הוא עומד בתנאיה וניתן להשאירו על שמך, עליך לפעול כעת לקבלת שם הדומיין ההיברידי התואם לשם הדומיין שלך בעברית מלאה במידה והוא פנוי.

.קום ו- .com מתאחדים
בשלב השני של שיתוף הפעולה, אם וכאשר יאשר ארגון ICANN את הפעלת מרשם שמות הדומיין בעברית מלאה בסיומת .קום כסיומת גנרית בינלאומית, בכוונת VeriSign ו-HDNR להקצות לבעלי שמות דומיין בסיומת היברידית .com את שמות הדומיין התואמים בעברית מלאה .קום, ככל שניתן יהיה וככל שאלו יהיו פנויים.
השלב הראשון והשני לעיל, יאפשרו במגבלות מסויימות שיפורטו להלן, רצף שימוש (המכונה גם grandfathering) של שמות הדומיין בעברית (בשתי הסיומות - .com ו-.קום).


http://www.domainthenet.com/he/Full_Hebrew_IDN_domains_and_Hald_Hebrew_IDN_domains.aspx

555
13th June 2012, 09:29 PM
The below explains when domainthenet can't give they're customers a .com domain to match the alternate root name קום they previously sold them and it further clearly explains any registered names that are taken in .com will be cancelled.

מקרים בהם לא ניתן לרשום שם דומיין תואם בסיומת .com
מקרים בהם לא ניתן לרשום שם דומיין תואם בסיומת com.

שמות דומיין בעברית מלאה, הרשומים במרשם שמות המתחם בעברית היום, ושלגביהם לא ניתן לרשום שם דומיין היברידי תואם בסיומת .com (מאחר שהוא כבר תפוס ונרשם על שם גוף אחר), לא ניתן יהיה לחדשם בהגיע מועד החידוש שלהם, והם יבוטלו לאחר שהסיומת .קום תאושר על ידי ICANN, וכאשר מרשם שמות המתחם בעברית מלאה המנוהל על ידי חברת מרשם שמות המתחם בעברית בע"מ יפסיק את פעולתו. עם זאת בכוונת VeriSign ומרשם שמות המתחם בעברית לקיים הליך בירור בין המחזיקים בשמות זהים בשני המרשמים (כלומר בין גורם המחזיק בשם מסויים עברית מלאה בסיומת .קום המנוהלת היום על ידי מרשם שמות המתחם בעברית, ובין גורם אחר המחזיק שם תואם היברידי בסיומת .com המנוהלת על ידי VeriSign), ואשר במסגרתו יבחנו זכויות שני הצדדים לגבי אחזקת שם הדומיין במרשם הבינלאומי החדש לכשיאושר על ידי ICANN.

alpha
13th June 2012, 09:32 PM
The below explains when domainthenet can't give they're customers a .com domain to match the alternate root name קום they previously sold them and it further clearly explains any registered names that are taken in .com will be cancelled.


Awkward

dave_5
13th June 2012, 10:58 PM
Hi,

Some info regarding the F***up of Verisign:

http://en.wikipedia.org/wiki/Niqqud

If you own Hebrew Idn's please contact Verisign and explain the problem (I already contacted them, but might be better if other members here also try to explain the issue).

The good news is that The Israeli internet organization did not apply for the ". Israel" in Hebrew or any other domain in Hebrew.

That will leave our . com's the only fully native domain on the net.

(currently you could register [Hebrew idn].co.il)